marți, 22 decembrie 2009

Meniu de Craciun


Pregatirile au intrat pe ultima suta de metri. Cadourile ar trebui sa fie deja cumparate iar meniul stabilit, macar pentru pranzul de Craciun, daca nu si pentru masa de revelion (pentru cei care nu sunt asa de norocosi sa intampine anul nou la restaurant).
Meniul meu pentru pranzul de Craciun arata asa:

Gustari:
Telemea de oaie cu masline, rosii si ceapa rosie
Jumari, slaninuta, lebar, paine cu untura si usturoi
Salata de sfecla rosie cu hrean si usturoi
Piftie de porc

Feluri principale:
Ciorba de pui a la grecque

Sarmalute de curcan
& mamaliguta si ardei iute

Muschi de porc rulat cu cascaval in crusta de piper
& stoemp cu ceapa

Gogosari in otet si castraveti in saramura

Desert
Cozonac de casa cu frisca si sos de ciocolata
Sarlota cu fructe

Bauturi (in ordinea aparitiei):

Tuica de Buzau
Vin alb si rosu de Recas
Limoncello
Sper ca Mosul sa aiba grija si de aparatul meu foto (de asta vechi care face figuri sau poate de unul nou!) ca sa pot posta si fotografii cu cele de mai sus.. Si nu numai, pentru ca blogul meu a luat o pauza mult prea lunga din lipsa de fotografii:).

S-aveti parte de cele mai frumoase sarbatori de Craciun!

2 comentarii:

  1. sounds lovely. craciun fericit si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, stupid me, preferata mea mazi a fost pe aici si eu (incepatoare in ale bloguitului) n-am aflat decat acum .. :)

    Bine ai venit, sunt foarte bucuroasa ca m-ai vizitat!

    RăspundețiȘtergere