joi, 29 martie 2012

O salata simpla



Imi vine sa rad cand ma gandesc ca daca m-as prezenta cu salata asta la MasterChef ala mic si cret ar arunca cu ea de pamant asa cum a facut cu mancarea gatita de unul din bietii concurenti ... Dar voi veti intelege ca asta nu este o reteta de master chef :) ci numai asa o idee despre cum se poate face ceva extraordinar de savuros din ce gasesti prin frigider cand ti-e foame si nu ai timp sa pregatesti ceva elaborat pentru ca te asteapta gradina sa o greblezi, pomii sa ii sapi, trandafirii sa ii tunzi si sa ii coafezi, si cate si mai cate lucruri minunate care se intampla primavara! (asta si ca o scuza ca nu prea dau pe aici in ultima vreme, dar gradinaritul mi-a lipsit, zau)


Ingrediente

o bucata mica de branza telemea (de oaie in cazul meu) taiata cuburi
4 ardei iuti, murati, umpluti cu branza feta (Kaufland - la raionul cu masline) feliati
4 rosii cherry taiate in sferturi (din cele mai maricele - neasteptat de gustoase, singurele care pot fi mancate la ora asta)
o ceapa rosie taiata grosier
masline Kalamata (eu cand am facut prima data salata - nu am avut, se vede-n poza)
ulei de masline extravirgin - dupa plac


Se amesteca toate ingredientele si se mananca cu mare pofta. Si cu niste paine pe vatra unsa cu ulei de masline (care nu a mai ajuns la shooting :))


Pozele asta sunt mai fancy schmancy pentru ca m-am jucat un pic cu noile instrumente de la Picassa :)

10 comentarii:

  1. Intru la Zazuza si dau de naut, la tine de salata.Cu voi doua moare omul de foame!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara. Detoxifiere. Post (chiar si catolic cu branza si oua, sau mai ales catolic ca e mai usor). De-aia naut, de-aia salata. De-aia nu prea mai am ce pune pe blog ca cine sa se bucure de spanac, leurda si loboda. Tu - sunt precisa ca nu :P

      Ștergere
  2. lasa-ma cu ala mic si cret care e un imbecil notoriu in opinia mea, scrie niste balarii pe blog de-ti vine sa-l iei la palme...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut :( E oribila scrisoarea aia catre clientul asa-zis nemultumit sau needucat. Iti vine sa crezi ca asta n-ar manca mici cu mustar in viata lui, nici macar cu pistolul la tampla! :D

      Ștergere
  3. Unul dintre membrii juriului de la MasterChef :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa compenseze cu ceva, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai la cratita ma gandeam si eu.. :))

    RăspundețiȘtergere